Mielőtt megnéznénk, milyen elemekből is áll egy értékesítési weboldal, előbb nem árt tisztázni, hogy mit is kéne (szeretnél) értékesíteni!

Lehetséges, hogy amit értékesíteni szeretnél, azt több tucat (vagy száz) másik konkurensed is értékesíti. Ezért az a téma, dolog, szolgáltatás, stb. (réspiac), hogy mivel is kívánsz foglalkozni (a megfelelő dolog kiválasztása) nagyon fontos. Mondhatni, létfontosságú. És megelőz minden más tevékenységet. Elsősorban nem azért fontos, mert akár több száz vagy ezer órát is eltöltesz vele, hanem leginkább azért, mert lehetséges, hogy mindezt teljesen feleslegesen teszed. És aztán kezdheted elölről az egészet.

Az online értékesítésnek nagyon nehéz része az, hogy kitaláld, mivel indulj el (ha most kezded az Internetes vállalkozásodat). Fontos, hogy jól átgondoltan, előre tekintve válaszd meg a témát, amivel foglalkozni szeretnél. (És lehet, hogy még ez sem lesz elég.) Tehát, alaposan végig kell gondolnod, több szempontból ismilyen témát választasz az online üzletedhez. Mi lesz az a terület, amivel foglalkozni szeretnél? Ennek megállapítása életbe vágó már a kezdet kezdetén.

A javaslatom az, hogy vegyél elő egy üres papírt, és írd le a következő 10 kérdést a papírra. Majd alaposan gondold végig mindegyik kérdést és a választ rájuk! Ne izgulj, ezeket a válaszokat CSAK te fogod látni.

Ne add fel! Ne légy felületes! Ezen a tevékenységen NAGYON sok múlik, ezért ne vedd félvállról! Ez minden mást megelőz, minden más tevékenység erre fog épülni.

 

Íme a 10 kérdés, amit induláskor fel kell tenned magadnak!

1. Milyen végzettséggel rendelkezel?

Először vizsgáljuk meg ezt a kérdést. Mi a végzettséged? Hasznos lehet, ha olyan témát választasz felvinni az Internetre, amivel eddig foglalkoztál, tanultál róla vagy van benne tapasztalatod. Ennek az az előnye és abban segíthet, hogy valamilyen értéket ad a vállalkozásba.

Például, ha azzal akarsz foglalkozni, hogy logisztikai cégeknek szeretnél tanácsokat adni. Logisztikai szakértői végzettséget szerzel, esetleg nemzetközi szállítmányozási szakértői vizsgád is van.

Tegyük fel, hogy ezzel a képzettséggel fuvarszervezőként dolgoztál egy fuvarozó cégnél. Eközben kitapasztaltad azt, hogy miként lehet a legjobban logisztikai szempontból megoldani bizonyos dolgokat. A végzettséged lehetővé teszi, hogy olyan weboldalt állíts elő, amiben megfelelő tanácsokat adhatsz logisztikai és fuvarozó cégeknek. A végzettséged sokat nyomhat a latban ebben az esetben.

 

2. Mi érdekel téged?

Gondold ezt végig! Egyáltalán nem elhanyagolható szempont, hogy mi érdekel téged? Mi foglalkoztat? Mivel foglalkozol szívesen?

Szeretsz rajzolni? Zenélni? Súlyokat emelgetni? „Érdekel az olvasás.” Oké, ebből lehet, hogy nem lesz könnyű egy értékesítési weboldalt létrehozni. De ha továbbgondolod ezt, akkor esetleg kitalálhatod, hogy mivel szeretsz olvasni, valószínűleg van több tucat vagy száz könyved. Ezeket rendszerezni kell, stb. Lehet, hogy ezzel kapcsolatban írhatsz érdekes vagy értékes cikkeket, amik mások számára hasznosak.

A lényeg, hogy gondold végig, mi érdekel téged!

Miért fontos ez?

Mert ha egy téma NEM érdekel, akkor azzal NEM fogsz szívesen több száz órát eltölteni. Könnyen feladod, nem lesz kedved végigcsinálni. Nem adod bele a szíved-lelked. Könnyen meghátrálsz az első komolyabb akadálynál. Egyszerűen nem fogod sikerre vinni, mert téged magadat sem érdekel. Legalábbis sokkal nehezebb lesz.

 

3. Mi lelkesít be, mivel kapcsolatban tudsz szenvedélyt érezni (mi az, amivel szívesen foglalkoznál, ha a pénz és az idő nem lenne fontos)?

Mi lelkesít be?

Mi lelkesít be? Mi a szenvedélyed?

Vannak dolgok, amiket nagyon szeretnénk csinálni vagy kiskorunkban elterveztük, hogy „majd ha nagy leszek, megcsinálom…”, de valamiért aztán mégsem csináljuk. Például azért, mert nincs rá elég pénzünk vagy nagyon sok időt igényel. Vagy olyan prózai okból, mert a szüleid inkább orvost/ügyvédet/közgazdászt akartak faragni belőled, stb.).

Mi az, amivel kapcsolatban szenvedélyt tudsz érezni? Mi hoz igazán lázba? Nem csak érdekel, hanem igazán lázba hoz!

A legtöbb üzleti vállalkozás valamilyen szenvedélyből születik. Egy online vállalkozás indítása esetén megvalósíthatod ezeket a dolgokat, hiszen ha valamit már régen tervezgetsz, hogy csinálni fogsz, akkor biztosan sokat olvastál már róla és tudod, hogy hol keress a témába illő dolgokat. Sokat foglalkoztál vele, utánajártál, érdeklődtél, tanultál róla, esetleg tapasztalataid is vannak vele kapcsolatban.

Én magam 16 évig dolgoztam másoknak – értékesítőként MÁSOK üzletét építettem. Persze, nem kerestem rosszul, de amíg én csak 10%-ban részesültem az eladott szolgáltatásból, addig „az a másik” 90%-ban.

Még ha a költségeket le is vonod belőle, akkor is azt látod, hogy „azok a mások” rajtam keresztül gazdagodtak meg. Vagy legalábbis sokkal több maradt nekik, mint nekem, aki a munkát elvégeztem.

Aztán 6 évvel ezelőtt úgy döntöttem, többé nem fogom más üzletét építeni. És ahelyett, hogy elszerződtem volna egy másik céghez értékesítőnek, inkább elkezdtem felépíteni a saját online vállalkozásomat.

Az első 3 évben csak annyit kerestem vele, hogy megéltem belőle. Aztán mikor azt kezdtem el csinálni, ami az igazi szenvedélyem (az oktatás és az írás), és könyveket írtam és értékesítettem, valamint oktatásokat tartottam, utána megtörtént az áttörés.

Ezt jelenti az, ha megtalálod, mi is hoz igazán tűzbe.

Te ne járj ilyen sokáig mások útján, ne várj vele ennyit, hanem keresd meg a saját utadat!

Mi a TE szenvedélyed?

Ha valaha esküvőszervező, DJ, zenész, kézműves, aerobik oktató, marketing tanácsadó, stb. akartál lenni, de valamiért más területen kötöttél ki, akkor itt az ideje újra felvenni ezeket a kesztyűket.

A szenvedély átsegít a legnehezebb akadályokon is.

 

4. Van olyan dolog, amivel kapcsolatban az életben az emberek tanácsokat kérnek tőled?

Azok a dolgok, amikkel kapcsolatban az emberek kikérik a véleményedet vagy tanácsot kérnek tőled, ÉRTÉKESEK. Noha a családod és a barátaid számára valószínűleg továbbra is ingyen nyilvánítasz véleményt (már ha érdekli őket és igénylik ezt), ugyanakkor ezek a tanácsok mások számára, ismeretlenek számára is hasznosak lehetnek. Miért ne kérhetnél érte pénzt tőlük, ha valóban segít megoldani a problémájukat?

Ahogy korábban írtam, ha a tanácsaid, szolgáltatásaid segítenek másoknak megoldani a problémájukat, akkor semmi baj nincs azzal, ha ezért pénzt kérsz. Miért ne? Ha segítesz vele?

Tehát, mindenképpen érdemes végiggondolnod, hogy vannak-e olyan dolgok, és ha igen, mik, amikkel kapcsolatban az emberek tanácsot kérnek tőled. Ezt kamatoztathatod egy Internetes vállalkozásban is.

 

5. Mi az, amiben valami kiemelkedő szakismereted, különleges ismereted, tapasztalatod van? Miben vagy profi?

Ez kicsit hasonlít az 1. kérdéshez, ugyanakkor annyiban eltér tőle, hogy lehetséges, valami egészen másban vagy profi, mint amit eredetileg tanultál.

Az is lehet, hogy átképezted magad egy másik területre, és ott tettél szert kiemelt tapasztalatra, szakismeretre.

Vagy – kényszerűségből vagy szabadon választva – dolgoztál egy területen, pl. évekig különböző borokat értékesítettél valakinél, és eközben kiemelt szakértőjévé váltál a boroknak. Bármi lehetséges.

A lényeg: vizsgáld meg, mi az, amibe profi vagy! Mi az, amihez nagyon értesz? Mi az, amiben kellő gyakorlatod van? Miért ne kamatoztathatnád ezt? Miért ne kereshetnél vele pénzt?

Ezt megteheted például azáltal, hogy az ingyenes cikkek mellett fizetős hírleveleket (előfizetést) alkalmazol az értékes tartalmak elérésére. Ez nálam is nagyon jól működik, mivel az ügyfelek számára valóban nagyon értékes dolgokat tartalmaz.

Vagy kiadhatod ezt egy eBook formában is, amilyen ez a kiadvány is, hogy ezzel amennyire csak lehet, levédd az értékes tartalmakat a lopástól. Mindenképpen érdemes átgondolnod ezeket.

 

6. Mi a célod az online vállalkozásod elindításával?

Ezt mindenképpen gondold végig!

Noha természetesen lehet olyan, hogy egy értékesítési weboldal gyorsan pénzt termel – és kellene is, hogy valamennyi pénzt hozzon rövid időn belül – igazán felfuttatni csak hosszabb távon lehet. Ez azt jelenti, hogy lehetséges, hogy már nem sokkal az indulást követően is megugrik az eladásod (hiszen egy új termékkel jelenhetsz meg akár a piacon), de aztán ez lecseng. Ezután csak az számít, hosszú távon hogyan teljesít az oldalad.

Ha rövid időn belül pénzt akarsz keresni, akkor szinte biztos, hogy egészen más típusú vállalkozást kell indítanod, mint ha hosszútávon gondolkozol és egy adott terület legjobbja szeretnél lenni. És itt álljunk meg egy pillanatra!

Online vállalkozás, értékesítés

Online vállalkozás, értékesítés

Az egész eBook arról szól, hogy miképp keress stabilan, hosszú távon sok pénzt az Internetes vállalkozásoddal. Ugyanakkor, lehet, hogy ez neked NEM célod. Lehet, hogy csak gyorsan akarsz pénzt keresni. Bár megmondom őszintén, nehezen tudom elképzelni azt, hogy miután beindul egy vállalkozás és keresel vele egy csomó pénzt, akkor leállnál vele.

A lényeg, hogy csakis hosszú távon tudsz a területed meghatározó elemévé válni. Ehhez viszont évek kellenek. Ez rövid távon nem lehetséges.

  • Ha rövid távon akarsz pénzt keresni, akkor ehhez valamilyen gyors cashflow típusú üzleti vállalkozás indításában kell gondolkodnod – már ha érdekel. Vagy mindenképpen már kulcsrakész, működő weboldalt kell (át)venned valakitől, ahol nem a nulláról lassan felépítve indulsz el, hanem eleve van már valami forgalom. Ez utóbbihoz azonban valószínűleg sok pénz kell.
  • Az is lehet, hogy a célod a tanulás és fejlődés. NEM te akarod felépíteni az alapoktól egészet, hanem partnereket keresel hozzá, olyan embereket, akik már értenek hozzá, és együtt indítjátok el az üzleti vállalkozást. Te közben tanulsz, és megfigyeled a dolgokat. A szakmát komolyan gondolók számára ez az első, megkerülhetetlen cél. Tanulni és fejlődni.

Ebben az esetben NEM a gyors pénzkereseti lehetőség a cél (tehát, addig is működnöd kell, élned kell, stb., amíg a weboldalad nem termel elegendő pénzt), hanem a tanulás, a fejlődés, a lehető legtöbb tudás megszerzése. Ehhez mentorokat is kereshetsz, szakembereket, akik már „ismerik a dörgést”.

  • Az is lehet, hogy kiegészítő jövedelmet szeretnél szerezni a meglévő vállalkozásod vagy munkahelyed mellé. (Én legelőször így indultam el. Sőt, amikor ezt az eBookot írom, akkor is már van egy másik, nagyon jól jövedelmező weboldalam, amiből bőségesen megélek, így van időm arra, hogy ezt az eBookot megfelelően összerakjam.)

Ebben az esetben nagyon valószínű, hogy van egy fix jövedelmed, így a megélhetésed biztosítva van, ily módon nincs rajtad nyomás azzal kapcsolatban, hogy „gyorsan pénzt kell termelni az oldallal”. Erről is írtam már korábban, itt csak megemlítem ezt, hiszen ilyenkor valószínűleg nem fogsz tudni napi 10 órát eltölteni az oldalad felépítésével. Ebben az esetben érdemes kicsiben kezdeni egy hobbi típusú weboldallal (lásd alább), amiből kifejlődhet majd valami. Ez azután hosszútávon kiválthatja a fő tevékenységedet is akár.

  • Az is lehet, hogy egy nagy és sikeres vállalkozást akarsz felépíteni teljesen az alapoktól. Ebben az esetben a hosszú távú tervezés és a következő 2 kérdés (7-es és 8-as) kiemelten fontos. Persze, fontos, hogy mihez értesz és mi a szenvedélyed, ugyanakkor nem hagyhatod figyelmen kívül azt is, hogy mire költenek az emberek az Interneten? Mit vásárolnak? Mik azok a dolgok, amik emelkedő trendet mutatnak?

(Megjegyzés. A trendek meglovagolásával ugyanakkor van egy nagyon nagy baj: épp az, hogy trendek. A trend az, ami most éppen felfutóban van, de ez csak átmeneti, mivel elkerülhetetlenül hanyatlani fog, még akkor is, ha ez az emelkedés esetleg 3-4 évig is eltart. Ugyanakkor, az igazán sikeres üzletek NEM a trendeket lovagolják meg, hanem a hosszú távú működéseket. Például, az, hogy az emberek kenyeret vesznek, ez nem egy trend. Amíg a pékek sütnek kenyeret, addig az emberek meg is veszik azt. Ezzel szemben például az aktuális divat szerinti ruhák vásárlása egy trend. Lehet, hogy 2-3 évig „ugyanaz a módi”, de ez akkor is egy trend. Ne a trendeket lovagold meg, hanem a jól láthatóan hosszú távú „hullámokat”, ha javasolhatom.)

A lényeg, hogy fogalmazd meg magadnak, miért szeretnél online vállalkozásba kezdeni! Mi a célod vele? Mit akarsz elérni ezzel? Ahogy mondtam korábban, írd fel magadnak, miért akarod és mi a célod vele, majd nyomtasd ki és tedd ki a falra vagy a TV-re! (Egy ismerősöm ezt csinálta. Ráragasztotta a TV-re, mit szeretne elérni bizonyos időn belül, és amíg azt el nem érte, addig nem kapcsolta be a TV-t. Mivel pedig szeretett tévézni, az üzlet felépítése mellett egyéb erős motivációja is volt, hogy keményen dolgozzon és ne adja fel.)

Ha kihívások elé kerülsz, akkor ez segíteni fog abban, hogy sikerrel vegyél bármilyen akadályt. Hidd el, ez nagyon-nagyon fontos! Sokkal fontosabb, mint elsőre gondolnád, mert ahhoz, hogy végig kitarts és „ne fulladj ki” már az elején, ahogy azt írtam is, tisztában kell lenned vele, hogy miért akarod létrehozni az online üzletedet.

Kell, hogy célod legyen vele, különben hamar feladod.

 

  1. 7.       Mit gondolsz, mire és miért költenek az emberek a legtöbbet az Interneten?

Az előző pontban beszéltem arról, hogy NE trendeket lovagolj meg, hanem a hosszú távú „hullámokat”, amik láthatóan régóta működnek és nagy valószínűséggel sokáig működni is fognak. Te például mit vásárolsz meg nap, mint nap, vagy akár hetente, havonta a sarki boltban vagy az Interneten? Miért veszed meg épp azt az adott terméket vagy szolgáltatást, akár többször is egymás után?

Elgondolkodtál már ezen? Valószínűleg nem, annyira természetessé, annyira mindennapivá vált.

Költesz az egészségedre? Szabadidős tevékenységre? Veszel élelmiszert? Ruhát? Ezek közül mit? Vásárolsz vitaminokat? Fogkrémet, szappant, ilyesmit? Vagy üres CD-ket, DVD-ket a munkádhoz? Papírt, íróeszközöket, stb.?

Sok területen forog sok pénz az Interneten. Az emberek ugyanis költenek az egészségre, mert egyre több a beteg ember. És ha valakit nem is érdekel a saját egészsége, az biztos, hogy a családtagját NEM szeretné betegnek tudni. A legtöbb ember bármit megtenne a családjáért, míg önmagáért jóval kevesebbet. Központi téma a fogyás is, hiszen rengeteg az elhízott, túlsúlyos ember. Ezen kérdés kezelése nem csak hiúsági kérdés (bár rengeteg esetben igen), hanem egészségügyi probléma is (szív- és érrendszeri megbetegedés, megint csak az egészség témája).

Egyre népszerűbbek a szabadidős tevékenységek (sportolás, súlyemelés, fitness, aerobik, kirándulás, sátorozás, stb.). Ez megint csak az egészség, szépség témaköre. Vagy vegyük a kozmetikai ipart, és kapcsold össze ezt az egészséggel. A kozmetikumok világa több milliárd dolláros üzlet a világon. Ha a szépségápolás témakörét egészséges kozmetikumokkal is ki tudod elégíteni, az valószínűleg nagyon értékes lesz mások számára.

És mi a helyzet a társkereséssel? Sosem volt olyan népszerű, mint napjainkban. Hány társkereső oldalt ismersz (most nem a szexuális szolgáltatásokat kínáló oldalakra gondolok elsősorban)? Lehet, hogy neked nincs szükséged rá, de nagyon-nagyon sok embernek igen. És ha mellé házassági vagy párkapcsolati tanácsadást is nyújtasz? Vagy ott van a hírszolgáltatás témaköre, ami sosem „évül el”. És mit gondolsz a marketing és egyéb tanácsadásokról, hogy csak a legfontosabb, valószínűleg örök, mindig „menő” területeket említsem.

Ezek a területek nem trendek olyan értelemben, hogy itt mindig volt és lesz is forgalom. A kérdés csak az, hogy TE mi újat, egyedit tudsz hozzáadni ezekhez a területekhez.

 

  1. 8.       Mi az, amiben a jövőben az online világban potenciált látsz?

Ez kapcsolódik az előzőhöz, mert előnyös olyan témát választanod, legalábbis az elején mindenképpen, ami felfelé ívelő ágban van az Interneten. Itt most nem a trendekre gondolok, hanem arra, hogy vannak olyan dolgok, amiket nem biztos, hogy még most is értékesíteni lehet az Interneten.

Itt valami olyasmit kell elképzelned, mint amilyen a Videotékák sorsa, legalábbis a hagyományos értelemben. Valamikor a 90-es években jelentek meg az első tékák, majd elkezdtek gombamód szaporodni. Kezdetben videokazettákat lehetett kölcsönözni, aztán DVD-ket, Blu Ray lemezeket, stb. De az Internet térhódításával és a video megosztó portálok terjedésével, ahonnan – legálisan vagy sem, az most mindegy – egyre több filmet lehet letölteni vagy kikölcsönözni, a hagyományos Videotékák kora lehanyatlott. Csak azok maradtak életben, akik emellett egyéb szolgáltatásokat is nyújtottak (például a Videotéka össze volt kapcsolva egy szoláriummal).

Ugyanakkor az online videotéka komoly üzleti lehetőséget rejt magában, ahogy azt a Netflix esete is bizonyítja.

Mi a helyzet az antikváriumokkal, amik szintén „régi dolgok”? Mivel az antikváriumok továbbra is népszerűek az offline, hagyományos értékesítésben is (lévén nagyon olcsón lehet könyveket beszerezni, ha nem is a legújabbakat), ezeknek van jövője az Interneten is. Én magam is többször rendeltem már Interneten könyvet antikváriumból.

De ha például régi bakelit lemezek gyűjtése és értékesítése a célod az Interneten keresztül, vagy videokazettás filmek értékesítése, akkor az eleve halálra ítélt vállalkozás. Ez van. Nem javaslom.

Ebből az következik, kis túlzással és némi kiegészítéssel, és kicsit óvatosan kezelve ezt a kijelentést, hogy amit az emberek amúgy is megvesznek az offline üzletben, azt nagy valószínűséggel az Internetes értékesítés során is megveszik. Azért mondom, hogy ezt a kijelentést némi kiegészítéssel és óvatosan kell kezelni, mert noha az emberek vesznek például ruhát és cipőt, az Interneten keresztül aligha fogják ezt megrendelni. De ha van egy offline is működő, hagyományos cipőboltod vagy ruhaboltod, ahova az emberek bemehetnek felpróbálni ezeket, akkor már egészen jól működhet a dolog, és az Internetes vállalkozás nagyon jól kiegészítheti ezt (erről szól a 10. pont).

Ugyanakkor, sok műszaki termék értékesítéséhez nincs szükség tényleges, hagyományos üzletre, csak egy vevőszolgálatra, ami fogadja és elküldi a megrendeléseket.

Szóval, nézd meg, hogy szerinted mik lehetnek azok a dolgok, amiknek van és lesz is keletjük az Interneten is, hosszú távon. Ezekre érdemes építeni. Ezekről a dolgokról könnyen tájékozódhatsz a Google Trends-ben, vagy az Amazon Bestseller toplisták, könyv bestseller listák vagy magazinok cikkjeiből, stb.

 

  1. 9.       Mi a hobbid, szenvedélyed, amihez az átlagnál jobban értesz?

Ez nagyon hasonlít a 3-as ponthoz. Ha van valami hobbid, akkor arra felállíthatsz például egy remek szakoldalt. Ez lehet valamilyen sporttevékenység is, akármi. Idővel megfelelő rajongótábort építhetsz magadnak a téma köré.

Ezek lehetnek sport szakoldalak például sziklamászással, búvárkodással, extrém sportokkal, sárkányrepüléssel, ejtőernyőzéssel, stb. kapcsolatban, de lehetnek konkrét hobbi oldalak is, mint például modellezés, fotózás, házi állatok, valamilyen gyűjtési szenvedéllyel kapcsolatos oldal, vagy bármi más. Ezeknek is van keletje, mert például sokan szeretnek modellezni (én magam is ismerek pár ilyen embert, akinek ez a szenvedélye). Megteheted, hogy ezzel kapcsolatban tanácsokat adsz az olvasóknak, esetleg videokon bemutatva különböző modellek összeszerelését, stb. Csak a gondolataid szabhatnak határt.

Ha van tehát bármilyen hobbid, akkor azzal kapcsolatban készíthetsz egy weboldalt, hiszen már nagyjából tudhatod is, mit érdemes tenned – legalábbis indulásképpen. És ezzel már pénzt is kereshetsz, hiszen ez egy nagyon szűk, speciálisan megcélzott közönséget vonz, akik viszont hajlandóak akár nem kevés pénzt is áldozni arra, hogy megfelelő, hasznos és korrekt információkhoz jussanak a témában.

Szóval, van valami hobbid?

 

  1. 10.   Lehetséges, hogy van már egy működő offline vállalkozásod, amit szeretnél felfuttatni?

Ezt is említettem már a fentiekben, itt csak azzal szeretném kiegészíteni, hogy ha van már egy működő hagyományos (offline) vállalkozásod, akkor azt vidd fel az Internetre! Mindenképp! Nem viccelek! Ez nagyon komoly üzleti lehetőséget rejt magában.

Ha például te azzal foglalkozol, hogy megrendelésre gyártasz kiváló minőségű, tartós, egyedi cipőket és csizmákat, amiknek borsos áruk van, de sokan hajlandóak ezt kifizetni a gyatra bolti minőség miatt, akkor ezt a vállalkozást vidd fel az Internetre! Alkalmazd az ebben az eBookban ismertetett Internetes értékesítési stratégiát, építsd fel lépésről lépésre az ehhez szükséges weboldalt az itt leírtak segítségével – és biztos lehetsz benne, hogy MINIMUM megduplázhatod az üzletedet!

 


Online értékesítési kurzus

Online értékesítési kurzus

 

Tudj meg még sokkal többet a témáról!

Irány az online értékesítéssel foglalkozó 1 hónapos, INGYENES email-tanfolyam ==>

 

 

Az anyagok szerzője: Kuzma Ferenc, 17 éves értékesítői és 6 éves online értékesítési tapasztalattal rendelkező tanácsadó.

(Az oldal feltöltés alatt áll. A tartalmat folyamatosan bővítjük. Addig is türelmedet kérem! Iratkozz fel az INGYENES anyagokra, és kezd el beépíteni vállalkozásodba az ott tanultakat!

Jó tanulást és sikeres alkalmazást kívánok!

Kuzma Ferenc, info@ertekesitesmegoldasok.hu )